Informuję, że gdy w rozdziale pojawi się jakaś nowa postać, zwierzę lub też miejsce, to pod rozdziałem pojawi się jego opis.
Proszę o zostawianie komentarzy oraz opinii na temat opowiadania i bloga. :)
Proszę również, aby osoby chętne do uzyskiwania informacji o nowych rozdziałach napisały to w komentarzu. ;P
Zostawiajcie linki do Waszych stron w komentarzach. Chętnie wejdę i przeczytam Waszą twórczość. ;P
Założyłam również nowego bloga: Nightmare
Zapraszam do odwiedzin. ;)

niedziela, lutego 5

Ogłoszenie!!

!!UWAGA!! 
Wybaczcie mi, ale nie jestem w stanie tymczasowo prowadzić tego bloga. Nie usuwam go, ale na razie nie będę publikowała kolejnych rozdziałów [powody osobiste]. Dziękuję Wam wszystkich, którzy byli ze mną do tej pory. Jestem Wam ogromnie wdzięczna. 
Uprzedzam też, iż nie mam zamiaru zawieszać drugiego bloga, Nightmare'a będę dalej prowadziła. 
Dziękuję za przeczytanie i zrozumienie. Osoby, które pragną dostać informację ode mnie o moim powrocie, proszone są o napisanie tego.

5 komentarzy:

  1. Hej, liczę na szybki powrót :))
    Ja chcę informację o powrocie! Na moim blogu : http://kayla-sky.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam no i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. co?! Wiedziałam, że tak będzie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy taki był Twój cel, ale poczułam się lekko urażona. Blog zawieszam z powodów osobistych, a nie dla tego, że nie chce mi się go prowadzić.

      Usuń
    2. Nie chciałam Cię urazić, po prostu jest mi smutno. Napisałam co myślałam, a że byłam w lekkim szoku nie mogłam napisać nic sensownego. Miałam takie przeczucie. Zawsze tak jakoś przewiduję zamknięcia blogów, które naprawdę lubiłam... cóż, mam nadzieję na szybki powrót. PZDR ;)

      Usuń