Informuję, że gdy w rozdziale pojawi się jakaś nowa postać, zwierzę lub też miejsce, to pod rozdziałem pojawi się jego opis.
Proszę o zostawianie komentarzy oraz opinii na temat opowiadania i bloga. :)
Proszę również, aby osoby chętne do uzyskiwania informacji o nowych rozdziałach napisały to w komentarzu. ;P
Zostawiajcie linki do Waszych stron w komentarzach. Chętnie wejdę i przeczytam Waszą twórczość. ;P
Założyłam również nowego bloga: Nightmare
Zapraszam do odwiedzin. ;)

sobota, listopada 5

Zapowiedź

Od dnia dzisiejszego będę prowadziła tego oto bloga. Mam zamiar umieszczać tutaj rozdziały mojego opowiadania fantasy. Trochę magii, miłości oraz oczywiście walki, czyli czyste typowe fantasy. Mam nadzieję, że uda mi się zaskoczyć odbiorców - o ile ich znajdę ;). Tutaj drobna zachęta:

  Lora czuje jakby przez cały czas ktoś był jej tarczą, barierą, która ją ochrania. Chce się jej pozbyć i pokazać światu, że poradzi sobie sama, ale niestety nie będzie to takie łatwe, jak się jej na początku wydawało. Dziewczyna będzie musiała stoczyć wiele pojedynków, aby zrozumieć jedyną, najważniejszą rzecz w życiu. 
"Rozum ma racje, a serce mówi prawdę." - anonim.

"Czasem trudniej niż przyznać się do własnych błędów
jest je pojąć." -  
Gilbert Cesbron

2 komentarze:

  1. Nikt tutaj nie zostawil komentarza? Yeah To ja to zrobie ;) Zapowiedz ciekawa juz biore sie za rozdziały ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy pomysł. Zobaczę co z tego wyjdzie....

    OdpowiedzUsuń